מוצרים דיגיטליים – בשביל מה זה טוב?

בימינו אין אדם שלא נתקל במונח מוצרים דיגיטליים. השימוש במוצרים דיגיטליים הפך לנפוץ ביותר כי הם נגישים ויכולים להיות על המחשב, על הנייד, על הקינדל, על האייפד ועוד, ויותר מזה – בגלל שקל לייצר מוצרים דיגיטליים, קל יחסית לשווק אותם והרבה יותר ריווחי למכור אותם, ולכן הם מהווים מקור הכנסה מעולה לבעלי המוצרים, ומקור ידע זמין ונגיש לעשרות מיליוני הרוכשים של המוצרים הדיגיטליים ברחבי העולם.

 

מהם מוצרים דיגיטליים?

 

התיאור הכללי של מוצרים דיגיטליים, הינו כל מוצר המאוחסן, נשלח או שניתן להשתמש בו באופן דיגיטלי. מדובר במוצרים אשר נשלחים באמצעות דוא"ל או מורדים דרך האינטרנט. הנה מספר דוגמאות למוצרים דיגיטליים שנמצאים בשימוש של רוב האנשים: תבניות אתרי אינטרנט, תמונות דיגיטליות, קבצי מוסיקה, מדריכים בפורמט אלקטרוני, סרטונים, קבצי וידיאו, קורסים דיגיטליים, ספרים אלקטרוניים (e-books – איבוק) ולמעשה כל פריט הניתן לאחסון באופן אלקטרוני בקובץ אחד או במספר קבצים. כדאי ללמוד קצת יותר בהרחבה על מוצרים אלקטרוניים נפוצים שכולם מכירים.

 

מוצרים דיגיטליים - לגאסי

איך הופכים תחביב למקור הכנסה רווחי? באמצעות מוצרים דיגיטליים

 

בין המוצרים הדיגיטליים הנפוצים ביותר בימים אלו, חשוב לציין את התחום של תמונות וצילום. אם אתם נמנים עם קבוצה גדולה של חובבי צילום, זאת ההזדמנות שלכם לשלב הנאה עם עסקים. תוכלו באמצעות פלטפורמה נוחה כמו האינטרנט להציג את כישורי הצילום שלכם ועם שיווק נכון, גם להרוויח מזה כסף. בדומה לאתרים שיווקיים אחרים, גם אתר המשווק תמונות וצילום מחייב זמן ומיומנות עד שהוא מגיע לרמה ולהפצה הרצויה. אבל אם תעבדו נכון ותשקיעו מחשבה ותכנון, וגם הקפדה על הפרטים הקטנים, הפוטנציאל שלכם לרווחים הוא בלתי מוגבל.

 

מוצרים דיגיטליים מסוג ספרים אלקטרוניים (e-books / איבוק)

 

בראש הרשימה של מוצרים דיגיטליים ניתן למצוא כמובן את האיבוקים – הספרים האלקטרוניים ואין זה פלא. חלפו להם הימים שסופרים מתחילים או אדם שעסק בכתיבה, היו צריכים להתרוצץ בין הוצאות לאור או למצוא סוכן ספרותי שלאחר חלוקת הרווחים, כמעט ולא היה נשאר כלום לסופר. בעידן של מוצרים דיגיטליים וספרים אלקטרוניים, לציבור נוצרה גישה קלה, נוחה ומהירה להגיע לחומרי קריאה מגוונים.

באופן מפתיע ביותר, הופעתם של ספרים אלקטרוניים לא חיסלה את תעשיית הספרים, אלא הגבירה את העניין של קוראים רבים וגרמה למי שמיעטו לקרוא לפני כן, לגלות עניין מחודש בספרים. עבור מי שרוצה לכתוב ספר, או הוציא כבר ספרים בעבר, האפשרות של הפצת חומרי קריאה בצורה של מוצרים דיגיטליים עושה את החיים הרבה קלים וגם מבחינה כלכלית, היא הרבה יותר נוחה ורווחית.

 

ואיך אפשר בלי להזכיר את תחום המוסיקה, סרטונים וקבצי וידיאו

 

השיווק של מוצרים אלקטרוניים באמצעות האינטרנט, במיוחד מוצרים המגיעים מתחום המוסיקה הוא בין הנפוצים ביותר. מדי יום מועלים סרטונים וקבצי מוסיקה ביוטיוב או בפלטפורמות דומות. הסיכוי להיחשף בפני מיליוני גולשים תוך מספר ימים, ולפעמים, גם תוך מספר שעות, ממריץ יוצרים ואומנים מתחום המוסיקה להשתמש בכלים שהעידן האלקטרוני מעניק לכל מי שאינו נרתע מחשיפה מהירה ויודע להשתמש בכלים שבידיו באופן יעיל ומושכל. סרטונים ביתיים, קבצי וידיאו וכדומה, זוכים לחשיפה עצומה בפלטפורמות השונות, כמו יוטיוב, אך גם באמצעות הרשתות החברתיות הפועלות ללא הפסקה.

 

הכסף הגדול של המוצרים הדיגיטליים – קורסים דיגיטליים

 

אי אפשר כמובן לדבר עם מוצרים דיגיטליים בלי להזכיר קורסים דיגיטליים – מקור הכסף הגדול של התחום הזה, אשר מאפשר לכל מי שיש כבר קורס פרונטלי קיים לצלם את הקורס, להפוך אותו לקורס דיגיטלי ולמכור אותו ברווחים גבוהים יחסית, ולקהל רחב יותר, ללא מגבלה של שעות קורס, מיקום, חנייה וכדומה. עולם הקורסים הדיגיטליים צובר תאוצה רבה יחסית בשנתיים האחרונות, וצופים שהוא רק יגדל ויגדל.

ומה איתך? רוצה לייצר מוצרים דיגיטליים בעצמך?

לגאסי הינה הוכנית ההכשרה המקיפה והטובה ביותר בישראל, נכון להיום, ליצירה של מוצרים דיגיטליים, שיווק מוצרים דיגיטליים ויצירת הכנסה ממוצרים דיגיטליים.

מאחורי התכנית עומד אדם טל, מחלוצי התעשייה בישראל ומי שעומד גם מאחורי קורס הפושטק, והראשון שייצר מוצר דיגיטלי שמכר מעל מיליון שקל, ולאחר למעלה מ-20 קורסים דיגיטליים ועשרות אלפי לקוחות – הוא האדם הנכון ללמוד ממנו איך לייצר מוצרים דיגיטלים בעצמך.

תגובה אחת

  1. פינגבק:יצירת מוצרי מידע - איך מתחילים? איזה סוג של מוצר מידע מתאים לעסק שלי?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *